21, 30, 44 dagar kvar

jag börjar tröttna på den här väntan. känns som om allt bara är en jäkla nedräkning

21 dagar tills jag ska till tandläkaren och göra fyra avtryck ”bläh”  

30 dagar tills jag skrivs in på ks. ska tydligen träffa någon övertandläkare. känner mig lite orolig eftersom om det värkar som om jag inte kommer träffa min kirurg innan operationen.                                                                      

och slutligen 44dagar kvar till den efterlängtade käkoperationen.

 det konstiga med det här dock är att jag på senaste blivit mer bekväm med mitt ansikte och inte hatar det lika mycket, och sen jag fick tandställning så började jag våga le med tänderna eftersom jag ändå visste att det skulle bli bättre senare.

 jag är typ världssämt på att skriva texter funderar på om jag sen ska börja vlogga och berätta om min tandhistoria osv och sen efter operation. eftersom det är väldigt få svenskar som har vloggat om deras käkoperation.

men jaja får väl se vad som händer sen

:). 

 

 mitt fina bett för tillfället 

käkkirurgi | |
Upp